Friday night with Jonathan Ross


Ikvall har jag slotittat pa reprisen av friday night with jonathan ross. Jag gillar jonathan ross.. Han ar rolig tycker jag.. och nu var aven Jay z med och honom alskar jag! En intervju och sen upptradde han med en av sina nya latar "on to the next".. collin farrel var med ocksa.. och han ar gorgeous! :)

jaja, itne sa intressant kanske.. men jag gillare! Sen har jag aven tittat pa Sweet home alabama pa tvn och lite av den engelska versionen av Wallander.. som inte alls ar lika bra haha.

Har kommer iaf klippet med Jay Zs upptradande :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0