Funderingar

Jag funderar pa att gora en engleks blogg.. typ pa bloggspot eller nagot. For det forsta sa ar det lattare att lagga in bilder och sant fran min iphone om jag inte ar hemma.. Sen behover jag borja ova pa det engelska skrivandet. jag pratar bara engelska nar jag ar har, men skriver det aldrig. Sa jag har tappat jatte mycket av stavningar och grejor. Jag hade inte tankt lagga ner den har bloggen. For jag vet att nagra av mina vanner aldrig orkar lasa nar jag skirver pa engelska (jag forstar dom.. jag hade nog inte orkat med det heller om jag inte var sa javla kar i spraket :P)

Jag vet dock inte an.. Kanske ska gora ett forsok sa far vi se om det funkar eller om jag helt enkelt lagger ner projektet :P Forst skulle jag behovt en fin design dock.. Men en annorlunda fran den jag har nu. Massa bilder och sant. SKulle behovt Johannas hjalp med det.. sa Johanna. Laser du detta far du hora av dig :P

puss


2 kommentarer

mamma

Det tycker jag du ska göra :) då håller du språket igång.. puss på dig <3 <3

Datum: 2010-02-28 Tid: 22:59:28
Johanna WP

Designer till blogspot hoppar jag, har ingen aning om hur deras kodning & stilmallar funkar :)

Datum: 2010-03-01 Tid: 19:43:36
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0