Glad alla hjartans dag!

Imorse vaknade jag runt 10 av att det knackade pa dorren. Jag var trott och forvirrad och fattade ingenting. Trodde det var tesco som kom med var bestallning, men det var alldeles for tidigt for det. Stod och stirrade ut genom fonstret da en kvinna kollar upp pa mig och haller i en blombukett..

Jag springer ner och oppnar och tar emot en stor rosa bukett med rosor.. och den ar adresserad till mig :) Fanns ett kort med dar det stod "Till varan alskling pa alla hjartans dag! Puss fran mamma och Morgan"

Min mamma har gjort min dag! Hon ar den underbaraste manniskan i varlden! Tusen tack!





TACK TACK TACK :)


1 kommentarer

mamma

Du är värd allt och lite till :) puss älskar dig mest

Datum: 2010-02-14 Tid: 15:13:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0