Godafton

Har nastan nyss kommit hem fran gymmet efter ett valdigt hart pass med min tranare. Mina ben ar som spagetti, men som tur var sa strechade vi.. sa jag hoppas pa att det inte gor allt for ont imorgon.. for jag skulle behovt aka dit igen da :P ska forsoka fara dit sa mycket som mojligt nu.. Hopaps det haller haha.

Annars har dagen gatt ratt bra. Lyssnade klart pa Snabba Cash som var underbar.. och borjade lasa "Dear John".. hade tankt ta en lang dusch strax och krypa i sang och fortsatta lasa :) Skulle behovt en ny ljudbok ocksa till jobbet.. men vi far se. Blev lite sugen pa Jens Lapidus andra bok.. jaja.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0