Godafton

Ligger har och kanner mig jatte lat haha.

Jobbet gick bra idag. Har lyssnat pa en ljudbok hela dagen och den ar bra, sa min mandag har gatt superfort! tack gode gud for det haha.

Nar jag kom hem fran jobbet holl wilf pa att dammsuga och vi bestamde oss for att moblera om lite.. jag vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet.. men det blir nog bra. vi ska kopa nagra nattduksbord fran ikea nagon gang framover.. da kanske det ser lite battre ut..

Nu hade jag tankt gora min sallad for imorgon och sen titta pa ett avsnitt av Vampire Diaries och sova. Blir en supertidig kvall for mig. Jag ar ackligt trott!

Pusshej


1 kommentarer

fia

jag vill ha bild på erat nymöblerade rum!

Datum: 2010-02-08 Tid: 23:00:12
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0