Godkvall


Sant har gor jag pa dagarna da maskinerna inte verkar vilja fungera langre. Dom ar ratt fallfardiga sa det var val bara en fraga om nar allt skulle ga sonder. men men :P (Det ar Holly och Danny forresten :P)

Hade tankt mig till gymmet men det borjade snoa ratt kraftigt innan vi slutat och efter att ha varit pa co op och traskat hem i mina valdigt bra vinterskor (tygskor) fran primark for 20 kr som forovrigt har hal overallt, sa var mina fotter som isbitar och dyngsura saklart. Sa jag valde att stanna hemma och istallet ta pa mig mina fina gummistovlar imorgon och ga dit da istallet.

Jag har varit trott och bara legat och tittat lite pa american idol och wilf lagade supergod mat som jag just atit. "Tuna pasta bake".. mums!

Nu hade jag tankt se om jag kunde hitta en bra ljudbok eller podcast pa itunes som jag kan lyssna pa imorgon. for jag borjar bli ratt trott pa det jag har pa min ipod for tillfallet.

Jaja, ska skynda mig med att fixa det for jag vill sova tidigt ikvall. Vi hors!


1 kommentarer

mamma

Jäkligt snygga i håret dom är :P varför har du inte dina fina gummistövlar hela tiden... hallå du bor i england ;) puss älskar dig

Datum: 2010-02-05 Tid: 12:45:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0