Godkvall

Sitter just nu och vantar pa att paradise hotell ska laggas upp pa webbtvn sa jag kan fa se finalen jag ocksa :P Tankte jag skulle blogga medans jag anda vantade. Har kollat igenom lite bilder som jag glomt lagga in har. Typ som dom fran fredags da vi gick ut.. eller nej, forra fredagen var det till och med. fy pa mig. Jaja, jag ska lagga ut nagra har strax. Sen fick jag mig ett litet wakeup call da jag sag bilder pa mig sjalv nu och bilder pa mig sjalv fran innan jag flyttade hit.. Tankte om jag skulle skriva ut dom eller nagot sa det kan ge mig lite mer motivation att ata nyttigare och ga mer till gymmet. Borde fan gora det tror jag. Jaja, har kommer iaf lite bilder :)








1 kommentarer

Anonym

Han i lila tröja... visst är det Adams bror lr ??????

Datum: 2010-02-26 Tid: 19:02:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0