Gud så tragiskt

Nu har vi suttit här i fikarummet i 3,5 timmar nu och maskinen funkar fortfarande inte. Varför låter dom oss inte bara gå hem?waste of time!

läste just i tidningen förresten om en pappa som kedjar fast sin son runt en stolpe då han går till jobbet då dom inte har råd att skicka honom till dagis. Han får stå där hela dagen och vänta tills pappan slutar jobba. Det var en bild på barnet också och jag mådde så dålig då jag läste det! Lägger in en länk när jag kommer hem. Nu ska vi tydligen städa :s


1 kommentarer

jenny

kommetera min blogg!

btw snygg header! :D

Datum: 2010-02-04 Tid: 17:49:11
Blogg: http://jennyykulhanek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0