Hej kara ni


Jag mar lite battre idag.. efter ett samtal med min alskade mamma osv sa har man fatt lite perspektiv pa saker och ting. Och for att vara arlig ar jag javligt trott pa att vara ledsen hela tiden.. sa jag ska borja jobba pa att inte ta at mig av saker och ting och liksom bara bry mig om det som ar viktigt.. jag vet inte.. nagot sant iaf :P

Jobbade iallafall imorse vilket inte var speciellt spannande, men jag behover extra pengar sa.. why not? tro det eller ej men jobbet fick mig pa battre humor ocksa.. det var bara skona personer som jobbade.. eller ja, av varan orginal personal var det bara jag andrew och ipe.. men vi kommer valdigt bra overrens och det var ingen bullshit eller nagonting. och jag och ipe hade disco under sista timman da vi sjong hogt och dansade till alla latar pa radion haha.

slutade iaf klockan 1 och sen har jag bara varit hemma och sloat. vi at middag hos wilfs farmor med hans pappa vilket var valdigt mys.. hon ar super sot :) var dock inte sa hemskt fortjust i maten da jag inte gillar artsoppa.. men den gick att ata och det var nog den godaste varianten av artsoppa jag atit :P haha


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0