Hej

1. jag ar lite sadar sma packad efter att ha varit pa puben med carol och rob och haft trevliga samtal.. dom ska forovrigt kolla runt pa sina jobb (speciellt carol) for att se om det finns nagot jobb at mig..

2. jag valde att behalla designen sjalv som ni kanske ser.. blatt kandes lite mer som jag.. men ar det nagon som vill ha en design kan dom saga till.. vilka farger och ungefar vad dom vill ha.. och kan jag fixa det sa gor jag det mer an garna :)

3. nu tankte jag titta pa greys anatomy, ata chicken nuggets och sen sova!

shopping imorgon.

pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0