Hejsan

Da har jag varit hos tandlakaren. Han gav mig antibiotika som jag ska ta om det inte blivit battre ikvall eller imorgon. sa jag hoppas att det blivit battre for jag ar inte sa sugen pa att kaka dom.

annars da? gick runt i oldham for att se omd et fanns nagot fint att kopa, men ack nej. Valdigt daligt utbud. Sa jag funderar pa att kanske aka in till manchester. jag blir sa rastlos av att bara sitta hemma. Men blir en dusch innan dock och sant.. for imorse had ejag inte tid for nagonting. Jag ringde dom da jag vaknade och 15 min senare satt jag pa en buss.. Sa ja, jag ser ut som skit :P

Hoppas ocksa pa utgang ikvall. darfor hade jag tankt mig in till manchester. Men vi far se. Jag hinner nog bli lat och somna eller nagot :P

jaja, vi hors! :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0