Hemskt

Ni vet barnet jag skrev om som blev fastkedjad da hans pappa jobbade?
Klicka har for att komma till sidan.


Jag blir sa ledsen ner jag ser sant har. Jag vill bara krama om det dar barnet och ta hand om det.. Det ar inte egentligen pappans fel da det ar det enda han kan gora. Barnets mamma ar tydligen valdigt sjuk och kan inte ta hand om honom. Och pappan jobbar pa en "Rickshaw" som ar en cykeltaxi och han kan ju inte riktigt ta med sig barnet pa den..

det har aven varit mycket kidnappningar och grejor i Kina och pappan som inte ens har ett foto pa sin son vill inte att hans ka bli bortrovad och anser att detta ar det enda sattet att halla honom saker, da de inte har rad att skicka honom till skolan.

Stackars lilla pojke. Han ar bara 2 ar och han ser sa ensam och frusen ut pa bilden!

Jag onskar jag vore rik sa jag kunda hjalpa folk! :(



1 kommentarer

mamma

Usch..... man blir grinfärdig :( å vi i sverige klagar över allting... vi har det så jävla bra ... puss love you

Datum: 2010-02-05 Tid: 12:48:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0