Javla tand

Sa idag har jag ondare an jag hade igar. Sa imorgonbitti ska jag boka in mig hos akuttandlakaren eftersom att jag inte ar inskriven hos nagon tandlakare. Forhoppningsvis ger dom mig typ antibiotika eller nagot.

Annars hander inte sa mycket. Fick ett spannande samtal fran en svensk kvinna som hade ett jobb at mig. (ni som kanske int elistat ut det.. sa har jag borjat soka nytt jobb. och har hittat en massa svenska sadana). Det har jobbet var dock i Dorset vilket ar 2 timmar soder om London. Sa ja, det funkade ju inte sa bra. Far halla tummarna for att hon inte var den enda som ville ringa mig :P

jaja,  nu ska jag ta en varktablett och sen hade jag tankt sova :(


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0