Justja!

Nar jag var inne pa Selfridges sa hittade jag lite clip in loshar.. tjejen bakom disken erbjod att satta in dom i mitt har for att jag skulle fa kanna hur det kandes och se om det var nagot for mig.. Forutom att haret var alldeles for langt och lite vagigt (det var dock riktigt har sa det kan fargas/plattas/lockas osv) sa var det helt underbart! Jag har ju ratt tunnt har och vill ha lite tjockare och det dar var helt perfekt.. behovdes bara klippas lite..

sen fick jag hora priset och blev lite ledsen. for jag ville ju sa garna kopa :(
1900 kr. Det har jag inte att slanga ut just nu.. sa det blev inte clip ins :( Hade ju dock varit ratt underbart!


3 kommentarer

mamma

Känns ju inte värt det att kasta ut 1900 på löshår, måste finnas billigare på nåt annat ställe :P puss

Datum: 2010-02-22 Tid: 10:20:48
mamma

http://www.rapunzelofsweden.se/ där säljer dom löshår :)

Datum: 2010-02-22 Tid: 10:24:29
mamma

http://www.rapunzelofsweden.se/ där finns löshår... kika :) puss

Datum: 2010-02-22 Tid: 11:03:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0