Lagenhet


Carol har hittat en lagenhet i Greenfield som ar relativt billig. billigare an den vi hittade tidigare. Hon ar verkligen desperat over att fa ut oss ur huset. och for att vara arlig ar jag desperat efter att flytta till nagot eget.. jag orkar inte med att bo har langre.. jag blir bara deprimerad.

Vi hade iallafall tankt ringa imorgon och se om vi far ga pa visning eller nagot for att se om det ar vart att ens borja titta over ekonomin och sa.. vi har iaf tittat lite och det ser valdigt knapert ut for wilf med sitt studielan.. han ska dock prata med carol.. for ar hon sa javla desperat over att fa ut oss ur huset kan hon val hjalpa sin son lite med hyra.. tycker man iallafall.

det har ar iaf det forsta jag varit riktigt uppspelt over pa lange. jag vill verkligen flytta.. jag vill ha nagot eget.. jag vill kanna mig sjalvstandig och vuxen. och slippa hora klagomal hela tiden. sa jag hoppas hoppas och hoppas. men som vanligt lar jag nog ha for hoga forhoppningar och bli besviken igen.. jaja, skitsamma.

den ligger iallafall just bredvid tagstationen vilket ar bra.. och det ar ungefar 5 minuter fran varat hus.. sa om vi skulle fa den sa har jag inte mycket langre till jobbet och behover fortfarande inte betala resor till och fran jobbet.. jaja, vi far se hur det gar iaf..


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0