Ojsan

Rakade visst somna klockan halv 7 igar.. darav valdigt dalig uppdatering :P sa jag har lyckats sova i 12 timmar.. sa nu kan jag nog inte klaga pa att jag ar trott :P

Hade stoppat in alla mina jobbklader i tvattmaskinen ocksa.. och sen somnat.. och ingen slangde in dom i torktumlaren at mig sa nu ar dom dyngsura.. hoppas ett par byxor hinner bli torra iallafall.. skit ocksa

jaja. det ar en timma kvar tills jag ska till jobbet och jag har redan atit frukost osv.. jag ar aldrig uppe sahar tidigt sa jag vet inte vad jag ska gora av mig sjalv :P jag hittar nog nagot att gora :P

forovrigt insag jag nyss att jag enbart har 2 snusdosor kvar och sen bara nikotinfritt.. jag har en kansla att det har kommer ga kappratt at helvette.

pusshej


1 kommentarer

Angelica

Du klarar det. Jag tror på dig. Nikotinfritt snus eller inget alls. Du har viljan att sluta, jag vet det. Be strong my dear friend <3

Datum: 2010-02-18 Tid: 15:54:27
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0