Rabarberpaj!


(Detta ar inte min rabarberpaj.. och forovrigt insag jag nu hur ackligt det egentligen ser ut :P)

Rabarberpajen blev underbart god :) Trodde jag forst hade misslyckats.. men den smakde mumma! Forst kakade vi "Sunday Roast" for det var de Wilf ville ha. Det ar typ samma sak som man ater pa julafton.. Roast potatoes, mashed potatoes, roast chicken, stuffing och gravy. Jag alskar det! och sen rabarberpaj pa det. Nu ar jag sa matt att jag inte vill ata igen overhuvudtaget.. never ever! Men imorgon lar jag vara hungrig igen anda :P

Wilf har lovat att gora en kopp té at mig imorgonbitti innan han aker och jobbar. Han ar sot han :) Jag behover nagot som vacker mig pa morgonen.. och vad kan bli battre an en god kopp té? SKa dock kopa gront té eller vitt té tror jag. Skulle nog ha bestallt det fran Tesco :O Far inforskaffa det pa lordag fran manchester istallet helt enkelt..

Imorgon blir det utgang for att fira alsklingen och lordag lite nodvandig shopping i manchester.. behover en kniv till jobbet osv..

Men nu hade jag tankt sova. Sa vi hors sen helt enkelt :)

Puss och godnatt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0