Shopping

Vi akte ju in och shoppade idag. Wilf kom hem med ett par kalsonger.. Grattis till honom! :P

Jag gick in pa selfridges och kollade runt lite och gick till mac disken och kopte hem 2 ogonskuggor och en pensel. har hort sa mycket bra om mac sa jag tankte prova :P

annars fick vi inte med oss nagot mer. Jag hittade en SUPERSNYGG planbok pa topshop. jag ar inlooove, men den gick pa dryga 500 kr vilket ar lite for dyrt for en planbok tycker jag.. men jag lar nog kopa den anda.. bara for att jag blev sa kar.

Vi kakade lunch pa "Pret A Mange" (supergott) och sen akte vi hem..

nu hade jag tankt prova mitt nya smink :) vi hors sen!


jag var valdigt impad over denna mannen.. han stod sadar bakatlutad med en fot pa marken i evigheter.. han maste ha grymma benmuskler!

lunch :) Cappucino, kyckling och avokado macka och fruktsallad.


Mac Deep Truth

Mac Antiqued
Mac 217 borste


2 kommentarer

mamma

Varför tog du ingen bild på börsen ???? jag känner igen den där puben...:) jag å Morgan gick förbi där när ni var på bio... det var knökfullt där, så vi gick vidare...hamna på hard rock... gick ju bra det åxå :) puss älskar dig

Datum: 2010-02-21 Tid: 16:45:17
linn

vad roligt med lite bilder därifrån =)

Datum: 2010-02-22 Tid: 07:40:22
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0