Stress

Efter att ha last blondinbellas blogg later det som att jag ar stressad. och det ar ju inge bra kara vanner.. jag kanske borde satta mig ner och titta over mitt liv. va som kan forbattras osv. sen har jag bestamt att i agusti efter jag kommit hem fran sverige och frankrike ska jag ta tag i jobbsokandet och skaffa nytt jobb.. om jag far ett i manchester kanske till coh med flytta dit? jag evt inte. men jag behover gora nagonting. jag vill liksom inte fastna dar jag ar just nu..

iallafall. sitter och forsoker knapa pa en ny design men jag ar sa jakla dalig pa photoshop och sen sa har jag ingen fantasi eller inspiration eller nagonting.. sa allt blir bara skit :/

och vet ni forresten vad jag just hittade langst ner i min vaska? min snusdosa som jag trodde jag inte tagit med mig till jobbet.. sa jag har varit pa ackligt daligt humor i onodan :P fick iallafall ett nikotintuggummi av Danny nar det blev forjobbigt att ha mig i narheten :P sa jag madde iaf lite battre haha.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0