The pub






Vi gick som sagt till puben for att traffa Adam. Men helt plotsligt dok Sean, Scott, Connor och Joe upp ocksa. Dom skulle och repa med sitt band men hade inte tid forran 9.. sa dom kom forbi och holl oss sallskap vilket var valdigt trevligt da vi inte sett dom pa evigheter.

Vi drack ol och pratade och hade det trevligt tills Lesley beslot sig for att slanga ut oss da alla inte drack och hon inte ville ha folk dar som inte kopte nagot. alla hade kopt dricka.. men alla ville inte ha mer an 1.. och da blev vi utslangda vilket jag tyckte var mycket underligt.. for nu kommer vi ju inte ga dit igen om hon ska vara en bitch.

Sen var det fotboll ocksa vilket ar anledningen varfor alla sitter med blicken uppat mot tvn.. Och jag och Sean som inte ar sa intresserade ritade pa varandra och jag fick en fin tattuering :P

Carol skulle ha gjort middag men insag inte att det hon skulle goras kulle ta san tid.. sa det blev chippy. och fodelsedagsmiddagen och rabarberpajen blir imorgon istallet. Mums.. blir fint efter gymmet haha.

mailar med min tranare nu. han har gett mig en matplan och en traningsplan som jag ska folja. Detta kan bli spannande :P Sen ska jag in till manchester och kopa proteinpulver till efter mina traningar.. Jag hade tankt ta halva dosen isdtallet for fulla.. for jag vill ju inte bli biff liksom eller ga upp i vikt.. bara ge mina muskler lite naring :P

Jaja, nu hade jag tankt sova. sa vi hros sen!

pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0