Tillbaka på jobbet

Ja då är man tillbaka på jobbet igen. Det är faktiskt inte så farligt då jag och Danny mest slagit vad med holly att hon inte skulle våga göra vissa saker, såsom att ta på sig Andrews kläder och sen gå och fråga om hennes rumpa såg stor ut i hans jeans.

planen misslyckades däremot då det tydligen var richards byxor hon hade på sig :p

jaja, sitter på lunch nu och har ätit mina underbart goda fiber flingor med torkade frukter och mjölk.

efter jobbet blir det gymmet en sväng då jag lovat wilf. Och han har lovat att om jag gör det ska han städa rummet och laga mat innan jag är tillbaka. vi får se hur det går med det :p

dags att jobba igen. Puss hej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0