Valentine's day


Efter min shopping motte jag upp wilf. tanken var att vi skulle kaka middag pa nagon restaurang och se valentines day for att fira alla hjartans dag i forskott.. men det var alldeles for lang vantetid pa restaurangen sa vi gick direkt till bion istallet.

jag alskade iaf valentine's day. men da gillar jag tjejiga och romantiska filmer. Wilf gillade den for att hans favorit taylor swift var med.. men innerst inne tror jag han gillade den utover det ocksa :P

jag rekommenderar den iaf starkt. och jag var chockad over hur manga kanda ansikten det var i den :P


1 kommentarer

Johanna WP

Den var alltså bra? Har funderat på att se den, bara för att den är så stjärnspäckad.

Datum: 2010-02-14 Tid: 10:33:44
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0