Waste of time


Sista skiftet pa jobbet idag var onodig. Vi hade kunnat ga hem klockan 3.. Men istallet fick vi sitta och rulla tummarna till klockan 16.50 da maskinen ville starta igen och vi jobbade i 10 minuter. Jag hade kunnat vara pa gymmet eller gjort nagot annat vettigt.

Gick iaf till gymmet efter jobbet. Det var jatte mycket folk dar sa jag kunde inte gora det jag ville. Men det blev 30 min pa cykel, lite crosstrainer, mag och rygg-traning. Sen tyckte jag att det var bra och traskade hem i kylan. Svin kallt ar det har (+2 grader).. sa egentligen ar jag lite patetisk da ni typ har -20 men asch, vem bryr sig? :P Jag tycker det ar kallt iallafall.

Pa vagen hem fick jag ett mms av pappa som inneholl den har bilden och ett tack fran lillasyster. 3 veckor senare och hennes fodelsedagspresent har antligen anlant i posten. Det ar egentligen tragiskt.. Da den skickades den 13 januari och kom fram idag. Men men, hon fick den iaf vilket var bra :) Jag hoppas hon blev glad.

Tog just ett bad med en av mina lushgrejor och det var myspys kan jag lova. Wilf haller pa att laga mat for tillfallet och min mage kurrar sa jag hoppas det ar klart snart haha.

Jaja, hoppas ni har haft en bra dag!
Vi hors :)


1 kommentarer

mamma

Vad duktig du är :) å vad skönt att paketet kom fram till slut... hon vart bergis jätte glad :) puss älskar dig

Datum: 2010-02-01 Tid: 22:05:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0