Celebrity BigBrother


Jag har borjat titta pa Celebrity Big Brother har i England nu. Mest for att Basshunter var med och jag tyckte det var kul att se pa en svensk :P Forra aret var Ullrika Jonsson med och vann hela skiten. Vad ar det egentligen med engelsman och Svenskar?

Iallafall sa ar en av mina favoriter med ocksa..Vinnie Jones. Vilken underbar man :P Alskar alla filmer han har varit med i.. och han ar ju lite av en badboy.. och rolig :P

Nej men programmet ar iaf valdigt underhallande forutom en av deltagarna som ar uberkristen och laser bibeln for alla varje dag. Och forsoker fralsa folk.

Jaja, underhallande :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0