Clinique


Nar jag var inne och spenderade alldeles for mycket pengar pa Lush, fragade en tjej mig om jag hade nagon produkt som jag inte kunde leva utan. Jag sa nej, for jag har aldrig riktigt haft nagon hudprodukt eller sminkprodukt som jag kant typ "wow, den har ar helt otrolig.. jag alskar den".. tills jag provade Clinique 3 step. Jag har alltid haft problem med min hy. Den har alltid varit antingen jatte torr eller lite oljig. och sen har jag haft massa roda prickar i pannan och pa hakan. Men efter att ha anvant den har produkten ar dom helt borta och min hud ar varken torr eller oljig, den ar samma farg overallt.. sa jag har inga rodnader och den kanns mjuk och skon.

Jag har antligen hittat produkten jag inte kan leva utan. Synd bara att den ska vara sa dyr. Kopte startpaketet for £20 vilket ar dryga 250 kr. Men da var det sma forpackningar. Nar dom tar slut kommer jag kopa dom stora vilket kostar £60 vilket ar dryga 750 kr eller nagot. Forhoppningsvis racker det i evigheter dock..

ville bara dela med mig av det :P


1 kommentarer

Angelica

Dom ÄR dryga och det ÄR värt det. Själv skulle jag inte vilja leva utan Dior men tyvärr gör jag det. Fattigstugan nästa ;)

Datum: 2010-01-19 Tid: 22:10:46
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0