dfggtyhuiok

Dagen har val varit helt okej.. gatt ratt fort. jag och holly gjorde hattar som vi gatt runt med hela dagen. dom  var snygga kan jag lova! sen fick jag se att jag faktiskt kan lita pa andrew. han lovade ju att inte saga nagot om min hemlangtan till Tracey och dom.. och tydligen hade han sagt i fikarummet: "wheres emelie? why did she go home?" "im not telling you.. its none of your business" sa det ar skont att veta att man kan lita pa honom.

just nu vill jag bara grava ner mig.. sadetsa


3 kommentarer

mamma

Stackars min älskling :( hoppas det blir bättre puss puss älskar dig

Datum: 2010-01-21 Tid: 20:03:12
fia

babe <3 se det såhär, om du aldrig mår dåligt så kan man ju aldrig må bättre? eller nåt :P

Datum: 2010-01-21 Tid: 20:19:56
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Johanna WP

Om jag inte hade haft 3000 kronor att leva på (& betala räkningar med...) denna månad, så hade jag flugit ner på en gång & kramat sönder dig.

Datum: 2010-01-22 Tid: 17:42:46
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0