Fredaaaag

Jobbet idag har gatt bra, forutom da att jag haft ont i benen efter traningen. Direkt efter jobbet akte jag och Wilf till Manchester och shoppade. Har gjort en video dar jag visar min shopping.

1. Vi far se om den ens laddas upp. Dom brukar inte vilja laddas upp pa min youtube sida..
2. Jag hatar att hora mig sjalv prata, jag har en jobbig rost.
3. Jag hatar att se mig sjalv i videor.
4. Jag tycker det ar pinsamt att sitta och prata med mig sjalv.

Men jag var for lat for att skriva in allt jag kopt och fota och lagga in har. Sa jag gjorde en video istallet. Det kanske blir fler sanna bara for att jag ar lat.. och da far jag helt enkelt skita i de 4 punkterna ovan. Sa, skratta inte ar ni snalla. Utan latsas som att jag ar cool istallet.

Nu hade jag strax tankt sova. Ska gymma med Angelica imorgon och sen blire tjejkvall hos henne. Mer om det imorgon. Vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0