Godkväll

Hej hej. Har haft en rätt bra dag idag. Mötte upp Angelica runt 3, hon bjöd på macka på subway och sen gick vi till o2. Jag är nu en stolt ägare av en iPhone och jag är kär haha :p sitter och leker med den just nu :)

efter inköpet gick vi och tog en snabb fika på café rouge och käkade choklad och banan crêpe med vaniljglass. Det var underbart gott kan jag lova :)

sen mötte jag upp wilf. Vi skulle egentligen käka middag men vi var inte hungriga så vi gick direkt till bion och såg på "Brothers" som förövrigt var riktigt bra! Sen åkte vi hem och jag har lekt med min nya leksak :p

nu hade jag tänkt sova. Mer om igår och bilder kommer imorgon :)
Godnatt


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0