Godmorgon


Fastnade vid ett spel igar vilket resulterade att vi somnade runt 4 imorse :P Inte bra alls.

Nu har jag iaf gjort mig iordning och om dryga 20 min tar jag bussen till Asthon och ska ga pa Ikea en svang. Blir en snabbvisit eftersom att jag ar trott och less idag och ar ensam.. Blir att kopa nya sangklader, en lampa till min sminkhorna, nagra lador att han under sangen (om dom rymms) och massa doftljus da wilf har blivit kar i doftljus ocksa efter att jag hade nagra tanda haromkvallen :)

Jaja, hoppas ni har en bra dag. Vi hors sen!


3 kommentarer

fia

haha, ser ut som att du tappat tänderna eller nåt :P

INTE okej.

Datum: 2010-01-17 Tid: 17:16:05
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
mamma

Gulligt hörru ;) puss

Datum: 2010-01-17 Tid: 17:31:33
mamma

Får snart komma ner en sväng å lära wilf lite vett ;) hur jobbigt kan det vara... puss älskar dig

Datum: 2010-01-17 Tid: 19:20:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0