Godnatt


som ni ser har jag haft lite trakigt idag och fotat mig sjalv.. men vem bryr sig liksom? :P

Nu ska jag lagga mig. men innan det hade jag tankt lasa lite ur min bok. Laser just nu "My Booky Wook" av Russell Brand. Jag hatar att nar man forst ser honom sa tror man att han ar javligt korkad.. Men javlar vad han kan skriva. Egentligen borde jag skaffa ett lexikon for halften av orden har jag aldrig hort forut.. Men aja, boken ar bra iallafall och vilket javla liv han har haft haha.

Godnatt.


1 kommentarer

fia

such a beautiful girl!



har aldrig tänk på att du har så fylliga läppar! botoxat? ;)

Datum: 2010-01-17 Tid: 12:20:28
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0