Hej hej halla

Idag har jag ju som sagt varit pa Ikea. Det var jobbigt tycker jag och jag borjar bli less pa att aka dit, speciellt ensam. Handlade iallafall sangklader, doftljus, ljusstakar, lite mat och sant. Sjalvklart lyckades jag ju kopa sangklader i for stor storlek.. sa jag maste nog ta fram symaskinen imorgon och sy in lite.. Men det blir nog bra. Fina ar dom iallafall.. aven fast dom ar alldeles for stora :P

Fick vanta evigheter pa bussen i kylan och jag var less. Men jag tog mig hem tillslut och nu har jag suttit och spelat nagot skitspel jag hade pa datorn och forlorat 2 timmar av min dyrbara tid. yippie, jag ar tragisk..

Nu hade jag tankt tvatta mig ansikte, och lasa och mysa med de fina ljusen och ljusstakarna jag kopte :)

Mar inge vidare idag men hoppas pa att det blir battre till imorgon da jag definitivt inte har rad att vara sjuk. Jaja, far val ga och lagga mig nu helt enkelt sa jag far lite skonhetssomn som jag behover :) Hoppas pa att kunna springa forbi gymmet imorgon ocksa. Borde nog packa min gymvaska innan jag somnar :P annars kommer jag aldrig ta mig dit :P

jaja, hejda



(dom lila luktar passionfrukt mums)

(luktar "roda bar")

jag tyckte dom var sota.. och sen kostade dom bara 5kr styck sa :) Fick daremot bara med mig den vanstra hem.. jag sag aldrig nagra med fler blommor :(


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0