Javla 3

Efrer 3dje forsoket har jag nu antligen sagt upp mitt kontrakt hos 3. Mina 2 forsta samtal tog 15-17 minuter och under den tiden forsokte jag beratta att jag ville flytta till en annan mobiloperator, men dom vagrade lata mig och fortsatte med sina erbjudanden och grejor. Jag blev forbannad och la pa.

Sista gangen sa ringde Wilf upp och sa att det var forjavligt att dom fatt hans flickvan i tarar da det enda hon ville gora var att saga upp sitt kontrakt (jag grat forovrigt inte, men nar jag fick telefonen sa lat jag ledsen) Den kvinnan forsokte ocksa att stoppa mig fran att saga upp det.. men jag vart forbannad och sa att om jag inte far gora som jag vill sa tanker jag prata med deras chefer.. Efter manga om och men har jag iaf lyckats och i helgen ska jag ga in och skaffa min iphone.

Jag hatar att 3 ska ha sin kundservice i Indien och att ingen av manniskorna man pratar med dar fattar vad man sager och jag fattar knappt vad dom sager. Att man ska masta bli forbannad och hoja rosten och masta avbryta dom och fraga om dom har problem att forsta vad jag sager.. Jaja, nu ar ju allt lost anda.. Aven fast jag blev pa valdigt daligt humor igen.

NU har jag sovit en stund, tittat lite pa scrubs. Tankte typ ta ett varmt avkopplande bad nu och sen forsoka sova. Kanns som om jag behover massor av somn.

Vi hors!


2 kommentarer

fia

men gud förbannat att det ska vara så svårt att säga upp ett kontrakt! man hinner bli väldigt arg på väldigt kort tid när man pratar med idioter som vägrar lyssna, speciellt när det är över telefon!

Datum: 2010-01-20 Tid: 21:00:59
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Johanna WP

De som sitter & tar emot samtal om uppsägningar jobbar oftast som säljande kundtjänst. Har för mig att de får provision om de lyckas vända kunden till att stanna. Vilket förmodligen är anledningen till att det är så gud förbannat svårt att säga upp.

Datum: 2010-01-20 Tid: 23:55:56
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0