Lordag

Hade egentligen tankt aka in till Ikea idag. Men det regnar ute och jag var inte sa hemskt sugen pa att sta ute i regnet och vanta pa taget.. och jag gillar inte att aka ensam heller.. Sa imorgon ska jag tvinga wilf att folja med mig :P For nu har han smitit ivag pa Fotboll.

Hade tankt gora en liten recension av mina lush grejor ocksa. de jag testat.. sa ni far veta om dom var bra eller inte, sa ni inte koper skitgrejor om ni skulle ga forbi en lush affar :P Maste dit igen snart och shoppa lite grejor. Hade tankt skicka ivag lite tvalar och sant till mamma :)

Vad hander annars da? Nar Wilf kommer hem ar det dags att stada i rummet. Sen hade jag tankt ta ett langt skont bad och ta pa mig mysklader (som jag iofs har pa mig nu ocksa) och sen ska vi titta pa Ice Age. Jag vill se den nyaste men Wilf har inte sett nagon av dom, sa vi borjar pa den forsta. Kommer bli trist att se den pa Svenska. Jag alskar da Robert Gustavsson gor Sids rost :p

Nej men jag ska val forsoka slanga ihop en liten recension nu da :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0