Mys



Har just tagit en lang och varm dusch och tvattat ansiktet med mina kara produkter.. Har tittat pa one tree hill och how i met your mother. Jag ar kar i how i met your mother.. one tree hill har dock gjort for manga sasonger nu. dom forstor den :S

Nu hade jag iaf tankt titta lite pa paradise hotell och sen blir det sova. Wilf har varit pa fotboll men har fortfarande inte kommit hem. vet inte om matchen var uppskjuten eller nagot. Jaja, han kommer nog snart.. hoppas jag iaf.f or jag vill mysa innan jag gar och lagger mig.

Puss och godnatt


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0