Nyss

Jag: Wilf you cant sleep now.. wake up.. if you sleep now youll be up all night. We can do something fun?
Wilf: No i wont, just let me sleep. im tired. i love you tho, but im gonna sleep now.
jag forsoker igen utan resultat

Han har sovit i 30 min da hans telefon ringer.. det ar Adam

2 sekunder senare nar de pratat klart ar han uppe ur sangen och ska till puben.

Jag onskar min pojkvan kunde alska mig lika mycket som han alskar Adam. Det ar som att leva med J.D. och Turk. Wilf skulle gora vad som helst for Adam..


1 kommentarer

mamma

Han älskar dig jätte mycket, men kompisar du vet ;) puss älskar dig

Datum: 2010-01-14 Tid: 11:04:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0