Oldham

Efter jobbet idag akte jag in till Oldham. Skulle egentligen till tranaren, men jag mar inte 100% bra idag, (inte wilf heller, tror det ar nagot som gar runt har) sa jag avbokade det och ska boka in ny dag imorgon istallet.. Gick iallafall och hamtade ut nya piller och shoppade lite. Jag vet, jag har varit och shoppat igen. Jag ar tragisk..

Vad jag fick med mig hem var:
- Nya mjukisbyxor for gymmet
- En sport BH
- En gymvaska
- En ny fin sminkvaska
- En eyeliner
- Ett brunpuder
- En rouge

Thats it liksom. Nu far jag inte shoppa nagot mer :O

Sen var tanken att vi skulle ut i Oldham ikvall med Adam och dom.. Men eftersom att vi inte kanner oss 100% sa har vi degat istallet. Jag har kollat pa Celebrity big brother och wilf har spelat spel. Carol borjar bli orolig for att vi inte ar ute sa mycket langre. Men for att vara arlig sa tycker jag inte det ar sa kul att ga pa samma pub hela tiden och dricka en massa och ma daligt dagen efter. Ska jag ut vill jag ut pa en klubb eller nagot,  inte samma stalle hela tiden. Ar det nagot fel pa mig som tycker sa eller? Jag vet att jag ar ung och ska leva livet och all den skiten. Men jag kanner att jag behover lite lugn och ro, speciellt pa en fredag, da man har jobbat hela veckan. For jag ar bara skittrott nar jag gar ut pa fredagar och det ar val inte speciellt kul? Jaja, skitsamma.





1 kommentarer

mamma

Puma ska det vara ;) vad tror du Morgan säger när du kommer med Nike???? :P... nä skämt å sido jätte fina grejor :) hoppas ni inte blir sjuk lr nåt... puss älskar dig

Datum: 2010-01-16 Tid: 12:20:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0