Ricky Gervais


Ligger just nu och tittar pa ett program om Ricky Gervais och hur han blev sa kand som han blev.. Man far typ se hur hans karriar utvecklades osv. Han maste nog vara en av de roligaste manniskorna i varlden. Jag lyssnar pa hans podcast varje dag pa jobbet och alltsa.. jag skrattar sa jag grater :P

Och sen sa blir det ju annu roligare da han har ett sjukt roligt skratt ocksa och skrattar hela tiden. :P Ga in pa Youtube och kolla lite pa hans grejor.. eller lyssna pa hans podcast. Det ar underbart :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0