Snodag



Det har ju snoat idag somsagt, sa jag har varit hemma. Det har ju faktiskt snoat en massa sa jag kan ju forsta varfor engelsmannen inte kan hantera det. :P

Jag hade velat ga pa gymmet da jag kande att det var ett perfekt tillfalle att fa lite motion.. men dom hade saklart stangt. Det enda negativa med snoandet :P Det och att affaren inte har nagon mat alls da dom inte kan fa nagonting levererat och att folk blir som galna och koper upp allt for att dom tror att dom kommer bli fast i huset flera veckor :P

Sa jag har legat i sangen idag och bara njutit. Legat och tittat pa youtube klipp fran 2 systrar som gor videor dar dom visar hur man gor olika sminkningar, hur man fixar frisyer, tips och sant. Sen ar en av dom besatt av lush sa hon visar upp massa produkter som hon kopt. Jag ar ocksa besatt av Lush och blev sjukt sugen pa produkterna och kom pa att jag har lite har hemma. Sa jag har tagit ett mysigt bad med en badbomb jag fick av Carol till jul, den luktade rosor och hade rosenblad i sig. UNDERBART! Gjorde en lush ansiktsmask och smorjde in mig lite i en massage bar som jag har. Egentligen ska man anvanda den till massage men jag smorjde in lite pa min hand for att den luktar sa gott och nu sitter jag bara och luktar pa det hela tiden :P

Pa lordag ska jag in till Manchester och kopa fodelsedagspresent till Lillasyster och da ska jag aven forbi Lush och kopa massa produkter och lite smink och grejor och sminkvaskor sa jag kan organisera lite har hemma. Vi maste ha fler stallen att forvara vara saker, sa jag ska forsoka ta mig till Ikea ocksa och kopa lite korgar som man kan ha under sangen och sant. Jag kommer spendera alla mina pengar pa det :P vilket kanns lite sadar sma surt :P speciellt da jag ska betala min pt pa torsdag ocksa :P

Jaja, nu ska jag titta klart pa Paradise Hotel och sen sova. Forhoppningsvis far jag ett samtal imorgon bitti ocksa som sager att vi inte behover jobba :P

Vi hors!


1 kommentarer

mamma

Jäklar vad snö det har kommit.... :O nu kan jag ju förstå dom lite iaf ;) puss älskar dig

Datum: 2010-01-06 Tid: 00:55:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0