Stackars mig

Vaknade upp med världens ryggvärk imorse så jag var tvungen att sjukanmäla mig. Har legat i sängen hela dagen och har haft oerhört tråkigt. Nyss fick jag ett ryck och började städa då jag vart så himla less på att titta på all skit vi har i vårt rum. Blev dock lite svimmfärdig och bar tvungen att lägga mig ner, men wilf kan fixa resten när han kommer hem imorgon. Tog ledigt imorgon också då jag inte vet om det kommer kännas bättre eller inte och vill liksom inte riskera att det ska bli värre.

jag har iallafall roat mig med min iPhone, Youtube och celebeity bigbrother hela dagen så nu är jag lite less. Hade tänkt ta ett bad och läsa lite.

vi hörs!


1 kommentarer

mamma

stackars dig... men det är inte bra att ligga när man har problem i ryggen.... man ska röra på sig, men dock försiktigt :) puss älskar dig

Datum: 2010-01-26 Tid: 10:44:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0