The Vampire Diaries


Medans jag var hemma och hade ont i ryggen hade jag trakigt och forsokte hitta nagon ny tvserie eller nagot att titta pa. Jag hade hort massa bra om The Vampire Diaries men tankte att den skulle vara exakt som alla andra vampyr berattelser.Det ar den val typ visserligen. Men den ar anda bra. Sa jag har tittat lite ikvall ocksa :)

Skulle vart hos tranaren idag. Men var over ambitios pa jobbet och lyfte alldeles for mycket grejor sa jag har ont i ryggen igen + att jag strackte min vad i somnen inatt.. sa ja, allt ar fel pa mig liksom. Tror att det ar nagon forbannelse eller nagot :S

Vad hander i helgen da? For imorgon ar det fredag! Efter att ha haft mandag och tisdag ledigt sa har jag helt tappat kollen pa dagarna. Det kanns som tisdag idag sa det ar ju trevligt att det ar helg imorgon :P

Wilf jobbar lordag morgon, sa det blir ingenting imorgon antar jag. Film eller nagot. Sen pa Lordag ska jag hanga med Angelica. Det blir kanske gym (om min rygg kanns battre.. men bara lopband eller nagot) och sen ska vi kaka lunch/middag.. sushi hade vi tankt. Jag har ju aldrig atit sushi sa det ska bli intressant och se hur det smakar :P

Forovrigt har jag planerat att borja dansa igen. Vilket jag ar supertaggad over. Angelica ska typ borja med mig.. det ar alltid roligare nar man ar 2 :) Dansade ju ett bra tag da jag var yngre och alskade det.. sa det ska bli kul att borja igen :) Och sen imorgon ska jag kopa biljetter till Rihannas konsert i Maj. Jag och Holly fran jobbet ska ga. Sa det ar jag astaggad over. Och mamma ska boka mina biljetter till Sverige och varan frankrike resa i sommar ar planerad.. Det kanns skont att ha saker att se framemot :)

Forst och framst ser jag dock framemot Wilfs fodelsedag vilket ar om dryga veckan, och sen varan London resa i Mars :) Varan 2 ars dag liksom :)

Nej nu maste jag sova sa jag orkar med morgondagen.
Vi hors! :)


4 kommentarer

fia

sushi smakar bajs!

Datum: 2010-01-29 Tid: 07:01:55
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
Johanna WP

Sushi smakar underbart. Gillade det inte första gången jag åt det, men nu är det en utav mina favvisrätter :)

Datum: 2010-01-29 Tid: 17:26:16
mamma

Sushi är jätte gott... med mycke wasabi :)

Datum: 2010-01-29 Tid: 18:35:04
mamma

Sushi är jätte gott... med mycke wasabi :)

Datum: 2010-01-29 Tid: 18:35:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0