Torsdag

Sa vad har hant?

jag glomde nog att beratta att det var massa drama pa var julfest. Jag var ju inte dar, men fick hora det i mandags. Tracey hade blivit aspackad och borjat snacka skit om forst Lorraine till Mr B nar Lorraine satt bredvid, och sen hade hon sagt till Mr B att Holly och Andrew har en affar da Holly horde. Sa folk var inte sa nojda. Sen nar hon skulle hem hade hon halkat och slagit huvudet i en vagg och fick aka till sjukhuset och sy.. hon borde inte dricka..

iaf sa har holly varit forbannad pa tracey men det loste dom idag som tur ar. Hatar nar folk ar arga pa varandra pa jobbet.

annars har jobbet gatt bra idag, varit en lang dag dock.. Sen skulle jag fa skjuts av Richard till Uppermill men han glomde mig och akte hem sa jag fick ga i kylan. Gick till banken och tog ut pengar och gick sen till gymmet, betalade min personliga tranare och sen hade vi ett traningspass. Fyfan vad jobbigt det var, men skont anda! Nu har jag ont och det kommer gora ondare imorgon. Far se om jag lyckas ta mig ur sangen :P

Gick in till Uppermill efterat och handlade lite mat. skulle sen ta taxi hem for att mina ben inte ville ga hela vagen men det fanns inga taxis, sa Adam kom och hamtade mig och skjutsade hem mig. Han ar en angel!

Nu hade jag strax tankt sova. Sa vi hors!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0