Uttrakad


Jag har varit valdigt uttrakad ikvall sa jag tankte att jag skulle testa mitt nya smink. Jag alskar det.. Speciellt min nya eyeliner som var jatte latt att anvanda ocksa! Allt var fran Rimmel London vilket formodligen ar mitt favorit marke just nu. Har daremot inte testat mac an.. det skulle jag vilja gora.. Fast da hade jag sakert blivit ruinerad.. da jag spenderat alla mina pengar pa det :P Sen tankte jag testa mitt lappstift som jag kopte till nyar men som jag aldrig anvande. Jag passar inte i rott lappstift.. och om jag hade haft pa mig det ute hade det varit kletat over hela ansiktet innan jag akt hem :P

Jaja. Annars hander ingenting. Wilf verkar inte vara sa sugen pa att se Ice Age.. sa jag far roa mig med nagot annat istallet :P Spela nagot spel eller nagot haha. Puss och kram!


1 kommentarer

mamma

Jätte fint :) du är vacker min älskade dotter :) puss älskar dig

Datum: 2010-01-17 Tid: 12:35:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0