Home sweet home

Landade igår klockan 18.00. Johanna och peter överraskade mig på flygplatsen vilket var superkul :) sen var ju såklart mamma och morgan där också. vi skjutsade hem Sari och sen åkte vi alla till Eastern palace och käkade middag. Kina-buffé. Supergott! Sen åkte vi hem och tog det lugnt. Kollade på trueblood och sen gick jag och sov. 3,5 timmars sömn och massa flygresor och hettan i sthlm när vi hoppade av flyget tog död på mig :P

Mamma väckte mig imorse och sa att det var fint väder. Satte mig ute och då försann solen haha. Käkade god svensk frukost (FIL!!!) och Line tittade förbi en sväng :) sen fick jag skjuts till farmor där det bjöds på middag. Fick se faster m. familj och farbror m. familj. hur mysigt som helst och sjukt god mat! synd bara att man blev attackerad av broms.. en bet mgi på benet och det gjorde ont så jag gick in och satte mig och busade med små kusinerna.. som förövrigt har alldeles för mycket energi :P

Farmor och gunnar var hur gulliga som helst som skjutsade hem mig till Bygdeå. Gick förbi Line för att säga hej till Lenita, och sen kom Petter och Carlberg och plockade upp oss och vi åkte till havboviken där vi mötte upp Anton och Robert. Tände en brasa och bara satt där och njöt och pratade.. Det är nog det jag saknar mest (förutom familjen och vännerna såklart) Att det är så nära till havet. Världens finaste ställe!

Nu är jag iaf hemma. Ska prata lite med älsklingen och sen blir det sova. Tidig morgon imorgon. Ska in till stan med Johanna och Line.. Shopping och picknick står på schemat.. och sen ska Kornelia komma och käka middag hos oss och så :) Blir hur bra som helst!

vi hörs!






jag ääälskar havboviken :P


1 kommentarer

Johanna WP

Ey, du måste uppdatera lite om Frankrike & Sthlm! Är nyfiken på vad du haft för dig sedan sist! :)

Datum: 2010-08-08 Tid: 16:32:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0