Bilder fran Beerwalk


Wilf som tevez

Kevin/Nicole som wag..

big-kev/chantelle och rachael

Lee som John Therry och Bridge's ex flickvan. (engelsk fotbollsskandal) och luke som ronaldo

Angelica

ingen kickar fotboll som han. zlaaatan jag sa zlaaaatan!


Larkhill, helvettes backen :P






och har ar en video av nagra som var rugy spelare som sjong det har i varje by vi hamnade i. Har samma video pa min kamera men ar for lat for att ladda upp den pa youtube, sa jag stal den har av nagon helt enkelt :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0