Eclipse osv


Eclipse på söndag! Jag taggar sönder. Det är typ min favorit av böckerna så jag ser framemot hur dom lyckats med filmen.

Har kommit in i mitt läsarmode igen.. Läste just ut en Marian Keyes bok på 2 dagar.. så nu hade jag tänkt läsa Eclipse igen bara för att bättra på minnet lite innan jag ser den.. Kanske är lite dumt då man märker av allt dom ändrat och tagit bort osv. Men jag bryr mig inte :P

Annars då? Fortfarande lika jävligt och varmt på jobbet och dom 2 dvärgarna är idioter som vanligt. Hade vi förväntat oss något annat?

Jaja, i min hjärna upprepar jag hela tiden "Söndag Eclipse, sen en vecka till Sverige och 2 veckor till Frankrike... 4 veckor utan idioterna".. om och om igen säger jag det till mig själv :P Fungerar ganska bra faktiskt.

Vi hörs!
pusshej


1 kommentarer

mamma

härligt.... mantra på med det goda bara så fixar du det :) puss älskar dig mest <3 <3 <3

Datum: 2010-07-01 Tid: 07:29:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0