Frustrerande

Nu är det såhär jobbigt nära, men jobbigt långt bort tills jag åker hem. Det blir alltid såhär när jag vet att jag ska hem snart. Jag får hemlängtan. Nu är den olidlig.. Men jag vet att det bara är 2 veckor kvar imorgon. Så det känns lite bättre.

Så vad har hänt i helgen? Blev en öl på puben i fredags med cookie beckie och digsy, men vi var trötta och fattiga så vi gick hem tidigt och såg på film istället.

Lördag hängde jag i parken. Cookie digsy och wilf spelade fotboll så jagoch beckie satt och chillade i solen och pratade. Wilf åkte iväg och spelade fotboll någon annan stans så vi andra satte oss och tittade på cricket och jag hängde med cookie och beckie hem och lyssnade på musik och pratade och så. Mys

Sen blev det pub med angelica danny wilf och kev. Blev inte som vi planerat. Dom hade fått upp mina förhoppningar lite för mycket. och dom glömde att berätta att danny skulle vara nykter och köra hem osv. Så det blev bara ett par öl och sen gick vi hem.

Idag har jag coh Wilf legat på ett fält och solat en stund. Sen blev det England - Tyskland och England blev såklart utslagna. Så det kommer inte vara sån munter atmosfär imorgon på jobbet tror jag.

Nu är jag på sånt där hemskt jobbigt humör. Så jag ska ta en dusch och lägga mig och läsa och ha en tidig kväll tror jag. Är alltid så himla trött och kan inte sova. Orkar inte med det längre haha.

Jaja vi hörs!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0