Godkväll

Det är så jäkla varmt i det här landet just nu och det är hemskt att jobba i denna hetta.. speciellt då dom stängt av A-Cn för att en maskin inte fungerar när den är igång (?) Så ja, vi sliter som djur och svettas som grisar. Inte speciellt kul.

Igår spelade England i VM mot Slovenien. Det var en väldigt viktig match som dom var tvugna att vinna för att gå vidare i turneringen. Oturligt nog för oss så spelades matchen klockan 3 engelsk tid, och vi alla var på jobbet. Andrew försökte fixa så att vi kunde gå hem 14.30 och jobba över kvällen efter så vi kunde se den, men självklart så sa dom ju nej. Så Danny och Ken åkte och hämtade en tv, som tyvärr inte fungerade.. så vi fick helt enkelt nöja oss med radion. Men oj vad dött det var ute på gatorna här, och oj så lyckliga dom blev när England vann 1-0. Man inser verkligen när man bor här hur stor sporten verkligen är haha.

Annars då? Sitter och är ledsen för att jag vill ha den nya iphonen men inte kan fixa den förrän typ nästa år. Grattis till mig. Får skylla mig själv dock som inte väntade tills den kom ut istället. Jaja, jag gillar min 3gs så den får duga tillsvidare.

Är sjukt sliten idag så jag hade tänkt titta på The Blind Side efter min dusch och sen sova. Tycker jag låter som en underbar idé.

Imorgon blir det jobb, Oldham för att fixa p-spruta, shoppa lite sommarklänningar från primark (Superbillig affär) och sen blir det hem och chilla.

På lördag blir det att gå ut på puben med Wilf, Danny, Darren, Kev och Angelica. Lär bli spännande. Danny ska kanske sluta hos oss.. så vi hade tänkt ha detta som hans leaving do.. omd et blir så att han får jobbet han sökt den här veckan. Jag kommer bli ledsen om han lämnar mig :(


1 kommentarer

Angelica

Hörde du att kön till Applestore gick TVÅ varv runt Arndale ?! Helt sjukt med folk var det tydligen i torsdags när nya 4g släpptes.

Och 600 000 pers har bokat den över internet.

Jävla hysteri, BlackBerry är ju mycket sötare liksom :)

Datum: 2010-06-26 Tid: 12:02:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0