I'm back!

VM är igång så jag har varit lite upptagen med det + att det varit väldigt stressigt och jobbigt på jobbet. Så jag har typ gått hem och lagt mig när jag kommit hem. Den stora anledningen däremot varför jag varit tyst är för att jag börjat titta på true blood och hade 2 säsonger att titta på. Det tog dryga 3 dagar. Sjukt bra :)

jobbet suger iaf som sagt och jag har ju slutat prata med holly för att jag inte orkar med hennes skvallrande. Igår när jag kom in på jobbet stod min favorit yoghurt på min plats. Jag frågade vems det var och hon sa att hon köpt och tagit in den till mig. Seriöst??? Låt mig vara och sluta försök slicka röv!

Jaja, nu är det inte länge kvar tills jag kommer hem. Jag längtar! Behöver verkligen komma bort från den här jävla skitfabriken en stund haha.

jaja tillbaka till jobbet. Skriver ordentligt när jag kommer hem. Jobbigt att skriva på telefonen.

puss hej


1 kommentarer

mamma

Skönt att höra nåt från dig =P puss älskar dig å längtar som ett tok :)

Datum: 2010-06-24 Tid: 18:44:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0