Sorry

Har varit lite frånvarande i helgen. Men det har inte hänt speciellt mycket. Jag och Angelica drog på puben i fredags men ingen var ute, så vi drack lite öl bara vi 2 och sen käkade vi pizza. Det var mys. Även fast jag blev lite sådär depp över vissa saker. Men det blir nog bra.

På lördagen tittade jag och Angelica på Coco före chanel och sen tog vi en filt till parken och låg och solade. Superhärligt :) Efter det blev det middag på Kingfischer med Wilf och så såg vi Taken. andra gången jag sett den men den är superbra :)

På söndagen blev det manchester och shopping. Skulle köpa skor och en väska och en kavaj till bröllppet, men självklart hittade jag ingenting. Så jag kom hem med nagellack, ett linne, body scrub och en lush bodylotion. Men det var kul det med. Måste börja skrubba min kropp nu för jag och Carol ska nämligen göra spraytanning på torsdag inför brölloppet. Jag ska även fixa lösögonfransar och grejor.. kanske manikys också.. för mina naglar är så jävla långa nu, så dom måste fila ner dom lite och forma dom lite bättre. Men jag är iaf stolt över mig själv som har långa naglar ;)

Wilf kom in till Manchester och vi käkade på Nandos och sen åkte han iväg till Nantwich där han ska vara tills tisdag pga tentor och grejor. Så jag är ensam och börjar få abstinens. Hur fan ska jag klara 2 veckor? haha

Jag hade förövrigt lite otur i Manchester. Först när jag var på Starbucks och skulle äta frukost tappar jag halva min macka på golvet, men dom var gulliga och gav mig en ny.. så jag fick 1,5 macka :) Och sen köpte jag cola light på coop innan jag gick till tåget.. coh hans om packade min påse (dom gör det åt dig här) tappade den på golvet så det började spruta, och jag fick gå till tåget med byxorna och skorna fulla av cola light. underbart säger jag.

När jag kom hem satte jag iaf igång en film som jag vet att wilf inte ville se, (When in rome, som var rätt bra :), tog en lång och underbar dusch och bara myste.. så ibland kan det kanske vara bra med lite ensam tid.. att få rå om sig själv. Men jag är så van vid sällskap haha.

Jaja, jobbet idag sög och nu är jag hemma. Ska göra klämmackor till middag och titta på Bafta awards.. sen blir det att sova tidigt. jätte jätte trött idag :(

Vi hörs!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0