Tisdag!

Hej hej bloggen. Jag är en sliten krigare. Jag klarar verkligen inte av att sova i denna hetta. Vi behöver en fläkt eller något i vårt rum. Har vaknat typ varenda halvtimma för att jag svettats. Jobbigt att sova 2 i det här vädret också haha

vad händer annars i mitt liv just nu? Ingenting spännande tyvärr. Jobbar, läser och typ inget mer. Men helgen kommer bli lite mer händelserik tror jag om det blir som planerat. Utgång i manchester på fredag och sen ska jag och Angelica titta på eclipse på söndag. Det ser jag fram emot.

8,5 arbetsdagar kvar. Yeay!!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0